BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 14 March 2011

ANDAIKU TAHU

Assalamualaikum kpd semua pembaca2....


andai kutahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku
aku takut
akan semua dosa dosaku
aku takut
dosa yang terus membayangiku
andai kutahu
malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku
mengucapkan kata tobat padaMu
ampuni aku
dari segala dosa dosaku
ampuni aku
menangisku bertobat padamu
aku manusia
yang takut neraka
namun aku juga
tak pantas di surga 

Mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki seandainya diri ini pernah menyakiti hati sesiapapun...yang kenal mahu pun xkenal...aku hanya insan biasa n xterlepas dari melakukan dosa.
Kepada ibubpa yang disayangi..terima kasih atas jasamu yang tak ternilai harganya dan xboleh dibeli sesiapapun kat dunia tk...sbb jga mekmorg adk-bradik smpe mnjd mnusa yang berguna...tq atas didikan yang baik,sentiasa mendoakan anak-anakmu berjaya hingga ke menara gading n tidak dilupakan berjaya diakhirat..insyaALLAH...AMIN...Hayati la lirik lagu syurgamu kat dbah tk..

Segala yang ada dalam hidupku
Kusadari semua milikMu
Ku hanya hambaMu yang berlumur dosa

Tunjukkan aku jalan lurusMu
Untuk menggapai SurgaMu
Terangiku dalam setiap langkah hidupku

Karena…
Kutahu…
Hanya Engkau…
Tuhanku…

Allahu Akbar
Allah Maha Besar
Ku memujaMu di setiap waktu

Hanyalah padaMu
Tempatku berteduh
Memohon ridho dan ampunanMu
Tunjukkan aku jalan lurusMu
Untuk menggapai SurgaMu
Terangiku dalam setiap langkah hidupku

Karena…
Kutahu…
Hanya Engkau…
Tuhanku…

Allahu Akbar
Allah Maha Besar
KumemujaMu di setiap waktu

Hanyalah kepadaMu
Tempatku berteduh
Memohon ridho dan ampunanMu

Allahu Akbar
Allah Maha Besar
KumemujaMu di Setiap Waktu

0 comments: