BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 12 September 2012

PEMERGIANMU DIRASAI...

     

          Assalamualaikum,wow,lamak dah rasanya sik meluah dalam alam maya tok....huhuhu..
Hari ini aku sangat rindu dengan ketidaanny di sampingku...wah,dah macam bunyi orang bergerek jak..jiwang karat der....semua kerja die aku yang kena buat..sedihnye...aku harap ko dapat jaga dirik ko bait2 kat tempat org..tok adalah pengalaman berharga untuk ko yang xsemua org dapat ikut pun...walaupun aku sedih ko sik ada disampingku,tp,yalah cara untuk ko hidup berdikari...ko nyesah baju ko mpun,ko ngemas barang ko empun,segala-galanya ko mpun yang polah...hahahaha..
Pa macam ko cnun?? Mesti ko pun sedih nak...almaklumlah,xpernah jauh ngn family...sunyi rumah tk xda ko..ha3...

        Walaupun kau pergi hanya buat seketika..aku tetap merinduimu...
Semua org baca tok tertanya2 siapa yang aku maksudkan...hahahaha...ADIKKU la...
Erm,sorrylah adikku syg,xpat nk pampang gambar ko yang ku snap2 sblm ko pegi hr ya,biasalah,make tab tok..bnyk mcm bnda perlu install bruk la dpt pampang muka ko cya..tp.ko jgn susah ati sebab aku dh upload pic ko dalam fB ko mpun..pulang raya haji klk ko nga ny..or mun ku da g cbu lak ku ngeso ngn ko...hahaha..sarawak tulen!hahaha...


        Last skali,I miss U so much my dear...bye3..

0 comments: